نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش در مشهد

4.6/5 - (14 امتیاز)
نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش در مشهد دیاکو سرویس

خدمات تعمیر لباسشویی بوش در مشهد یکی از خدمات دیاکو سرویس در شهرستان‌ها است که با استفاده قطعات اورجینال و اصلی و با اعزام بهترین تعمیرکار لباسشویی بوش مشهد ارائه می‌شود. این خدمت نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش در مشهد دارای برگ گارانتی 24 ماهه است که توسط شرکت ارائه می‌شود. همانطور که می‌دانید ماشین لباسشویی‌های برند بوش در مشهد و شهرهای حومه بسیار مورد استفاده و استقبال همشهریان قرار گرفته و سال‌های زیادی است که در خانه‌های مردم جای خود را ثبیت کرده است. این محبوبیت به دلیل کیفیت خوب این لباسشویی‌ها است. 

اما خب شما بهترین برند ماشین لباسشویی را هم که در خانه داشته باشید، برای نگهداری آن نیاز به سرویس منظم و نگهداری اصولی از آن خواهید داشت. این موضوع در مورد ماشین لباسشویی های Bosch نیز صدق می‌کند و خواهی نخواهی بعد از یک دوره استفاده از دستگاه برخی قطعات مصرفی و فرسایشی خراب می‌شوند و باید تعمیر شوند. نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی بوش در مشهد دیاکو سرویس این خدمات را به طور کامل و در منزل مشتریان و مصرف کنندگان ارائه می‌دهد. از این رو دیگر نگران نباشید. ما شماره تلفن نمایندگی لباسشویی بوش مشهد را در زیر درج کرده ایم تا بتوانید در سریع‌ترین زمان ممکن درخواست خدمات لباسشویی بوش نمایندگی مشهد را ثبت کنید.   

چگونه می‌توان درخواست تعمیر لباسشویی بوش در مشهد را ثبت کرد؟

نگران نباشید نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش در مشهد سریع‌ترین و آسان ترین را برای درخواست خدمات تعمیر لباسشویی بوش برای شما عزیزان فراهم کرده است. شما عزیزان، می توانید در عرض 1 دقیقه درخواست خدمات تعمیر لباسشویی بوش در مشهد خود را با شماره‌گیری 09154621919 و 09154621819 به صورت شبانه روزی و بدون تعطیلی در طول ایام هفته ثبت کنید. 

تعمیر لباسشویی بوش در منزل مشهد از سوی تکنسین های دیاکو سرویس در کمتر از 2 ساعت ارائه می‌شود. خیالتان راحت باشد نیازی به خارج کردن دستگاه از منزل نخواهی بود و شما می‌توانید به صفر تا صد فرآیند تعمیر نظارت داشته باشید. همچنین لازم به ذکر است که، تمامی قطعات مورد استفاده برای تعویض از سوی تعمیرکار بوش مشهد اورجینال بوده و 24 ماه ضمانت دارد.

نمایندگی لباسشویی بوش در مشهد

شیوه خدمات دهی تعمیرگاه ماشین لباسشویی بوش مشهد

برای اینکه لباسشویی های بوش خود را در بهترین شرایط تعمیر و سرویس کنید باید از مرکز تعمیرات مجاز لباسشویی بوش در مشهد که خدمات معتبر و با کیفیتی ارائه می‌دهد، خدمات دریافت کنید. نمایندگی لباسشویی بوش در مشهد دیاکو سرویس با ارائه ضمانت این خدمت را برای شما عزیزان فراهم کرده است. در این بخش می‌خواهیم به صورت شفاف شیوه و روش خدمات دهی نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در مشهد را برایتان شرح دهیم.

  1. برای درخواست تعمیرکار لباسشویی در مشهد ابتدا می‌توانید از طریق شماره تلفن نمایندگی تعمیرات بوش در مشهد درخواست تعمیر لباسشوی بوش خود را ثبت کنید و منتظر تماس تعمیرکار ماشین لباسشویی بوش دیاکو سرویس بمانید.
  2. تکنسین تعمیرات لباسشویی در منزل مشهد دیاکو سرویس با شما تماس می‌گیرد و زمان و آدرس دقیق محلی که باید مراجعه کند را از شما دریافت می‌کند.
  3. تعمیرکار لباسشویی بوش در مشهد به منزل و محل درخواستی شما مراجعه می‌کند و عیب یابی لباسشویی بوش شما را آغاز می‌کند.
  4. پس از عیب یابی ماشین لباسشویی بوش در مشهد توسط تکنسین دیاکو سرویس، میزان خرابی قطعه، قطعه‌ای که خراب شده است، هزینه تعمیر لباسشویی بوش و اینکه اصلا فرآیند تعمیر چقدر زمان بر است را به شما اعلام می‌کند.
  5. در صورت موافقت شما با شرایط و هزینه تعمیر قطعه معیوب بوش، تکنسین با استفاده از قطعات فابریک اصل اقدام به تعمیر لباسشویی بوش در مشهد و تعویض قطعه در صورت نیاز می‌کنند.
  6. در مرحله آخر، بعد از اتمام تعمیرات لباسشویی بوش در مشهد توسط تکنسین دستگاه تست شده و سالم تحویل مشتری می‌گردد و یک فاکتور به ازای خدمات انجام شده به مشتریان ارائه می‌شود.

نمایندگی لباسشویی بوش در مشهد بدون تعطیلی

لباسشویی های بوش جزو بهترین برندهای موجود در بازار هستند که در مشهد نیز طرفداران بسیاری دارد  و در بیشتر خانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در مشهد به عنوان یک مرکز تعمیرگاهی مجاز و رسمی خدمات تعمیرات لباسشویی بوش در مشهد را با استفاده از قطعات اوجینال و فابریک در منزل و محل درخواستی مشتریان ارائه می‌دهد. 

یکی از مهمترین بخش های خدمات‌دهی در نمایندگی لباسشویی بوش در مشهد دیاکو سرویس این است که از تکنسین های متخصص و دوره دیده برای اراده خدمات در منزل استفاده می‌کنیم. تیم ما به دلیل اختصاصی بودن تعمیرگاه لباسشویی‌های بوش قادر است خدماتی فوق تخصصی و عیب یابی دقیقی از مشکلات ماشین لباسشویی به شما ارائه دهد.

تعمیر لباسشویی بوش در مشهد

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی بوش در مشهد

اگر ماشین لباسشویی بوش خراب دارید و در پی پیدا کردن تعمیرکار ماهر و در عین حال منصف هستید؛ ما بهترین تعمیرکار لباسشویی بوش مشهد را برای شما اعزم می‌کنیم. از طرفی ما نگرانی شما برای هزینه تعمیر لباسشویی بوش در مشهد می‌دانیم و به همین جهت لیست تعرفه تعمیرات ماشین لباسشویی دیاکو سرویس در حداقل‌ترین نقطه قرار دارد. باید بگوییم که تمامی هزینه های نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش در مشهد به صورت کاملا شفاف خدمت مشتریان در یک فاکتور ارائه می‌شود. 

ما تضمین می‌کنیم که هیچ هزینه پنهانی از سوی تکنسین های نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی بوش در مشهد به مشتریان تحمیل نمی‌شود. بنابراین با خیال راحت نسبت به ثبت درخواست خدمات لباسشویی بوش در دیاکو سرویس اقدام کنید. انطور که گفته شد، همه هزینه های مرکز ما شفافانه خدمت مشتریان اعلام می‌شود. اما برخی عوامل هستند که روی قیمت تعمیر لباسشویی بوش در مشهد اثر مستقیم می‌گذارند. در ادامه این بخش این موارد را بررسی می‌کنیم.

بد نیست بدانید که برخی موارد مانند مدل ماشین لباسشویی بوش شما، شدت خرابی لباسشویی و نوع خرابی آن، قطعه‌ای که خراب شده است، قابل تعمیر بودن و نبودن قطعه و موارد اینچنینی در هزینه نهایی اثر خواهند گذاشت. در برخی لباسشویی های قدیمی ممکن است؛ قطعه ای نیاز به تعویض داشته باشد و آن قطعه اصلش در بازار موجود نباشد و یا سخت پیدا شود که طبیعتا در هزینه تعمیر نقش دارد. 

یکی دیگر از مواردی که در تعیین قیمت نهایی تعمیرات لباسشویی بوش در مشهد اثر گذار است محل زندگی شما است. برای بعضی از مشتریان عزیزی که در اطراف مشهد سکونت دارند و نیاز به خدمات تخصصی بوش دارند؛ طبیعتا هزینه ایاب و ذهاب بالاتر می‌باشد.

خدمات لباسشویی بوش مشهد

ویژگی‌های خدمات لباسشویی بوش مشهد دیاکو سرویس

خدمات تعمیر لباسشویی بوش در مشهد دیاکو سرویس همگام با استانداردهای مشتری‌مداری اروپا ارائه می‌شود. همین امر نیز باعث شده است تا میزان رضایت مشتریان از مرکز تعمیراتی دیاکو سرویس بالا برود. استفاده از خدمات ماشین لباسشویی بوش در مشهد ما مزایای زیر را برای مشتریان به همراه دارد.

  • خدمات تعمیرات در منزل
  • خدمات دهی 24 ساعته و بدون تعطیلی
  • گارانتی 24 ماهه خدمات دیاکو سرویس
  • تعیین تاریخ و زمان مراجعه از سوی مشتریان مرکز
  • تکنسین های دوره دیده و مجرب متخصص لباسشویی های بوش

خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی بوش مشهد شبانه روزی

نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش در مشهد به صورت شبانه روزی خدمات تعمیر لباسشویی بوش در مشهد را در همه مدل‌ها و با هر مشکلی را ارائه می‌دهد. بعضی وقت‌ها ممکن است لباسشویی در حین کار خاموش شده باشد و دیگر کار نکند که نشان دهنده یک خرابی جدی است. حال تصور کنید چند روزی طول بکشد تا شما وقت کنید یک تعمیرکار و یا یک تعمیرگاه لباسشویی حضوری در مشهد پیدا کنید. 

چه بر سر لباس‌های داخل دستگاه خواهد آمد. این موضوع قطعا سبب می‌شود تا علاوه بر خرابی ماشین لباسشویی با کپک زدن لباس‌ها و قطعات داخلی درام ماشین لباسشویی نیز مواجه شوید که هزینه تعمیرات را دوچندان می‌کند. در این شرایط طبیعتا ترجیح افراد بر این است که از یک مرکز شبانه روزی خدمات دریافت کنند. 

ما نیز این نیاز مشتریان خود را درک کرده و خدمات دهی شبانه روزی و بدون تعطیلی را آغاز کردیم. هم‌اکنون شما عزیزان در هرکجای مشهد که هستید می‌توانید با شماره های نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بوش در مشهد تماس گرفته و درخواست تعمیرات خود را ثبت کنید.

تعمیرکار ماشین لباسشویی بوش در مشهد

خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش در مشهد

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی بوش در مشهد خدمات متنوع و جامعی را برای رفع نیازهای مشتریان خود ارائه می‌دهد. تیم ما متشکل از تکنسین ها ی فوق تخصصی تعمیرات و سرویس‌کاران با تجربه ای است که شما از گشتن به دنبال تعمیرکار لباسشویی بوش راحت می‌کند. همانطور که می‌دانید تیم ما تمامی خدمات تعمیر لباسشویی بوش در مشهد را به صورت صفر تا صد در منزل و محل مشتریان ارائه می‌کنند و بدین شکل رضایت کاربران را جلب کرده‌اند. اما اگر میخواهید بدانید دقیقا خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بوش مشهد چیست، مطالعه ادامه مطلب را از دست ندهید.

  • سرویس لباسشویی بوش در مشهد
  • عیب یابی ماشین لباسشویی بوش در مشهد
  • تعمیر تمامی قطعات الکتریکی و مکانیکی لباسشویی در مشهد
  • تعمیر برد ماشین لباسشویی بوش
  • تعویض المنت لباسشویی در مشهد
  • تعویض و تعمیر هیدروستات لباسشویی بوش
  • تعویض و تعمیر شیر برقی لباسشویی بوش
  • تعویض خرطومی‌ها، آبکش، لاستیک دور درب لباسشویی بوش در مشهد
  • تعمیر تایمر در مدل های قدیمی ماشین لباسشویی های بوش
  • جرمگیری لباسشویی بوش
  • نصب ثانویه لباسشویی بوش به همراه سرویس (نصب اولیه انجام نمی‌شود.)

سرویس ماشین لباسشویی بوش نمایندگی مشهد

یکی از خدماتی که نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در مشهد ارائه می‌دهد؛ خدمات سرویس دوره ای لباسشویی های بوش در منزل است. سرویس منظم و دوره‌ای این مزیت را دارد که شما را از هزینه‌های سنگین تعمیرات لباسشویی در مشهد در امان نگه می‌دارد. در سرویس دوره ای معمولا ایرادات ریز و جزئی که در حالت معمول به چشم نمی‌آیند، شناسایی می‌شوند. 

در صورتی که قطعات کوچک و مصرفی نیاز به تعویض داشته باشند، سرویس کار لباسشویی بوش در مشهد دیاکو سرویس آن را برایتان عوض می کند. برخی واشرها و قطعات مصرفی ریز مانند آن بعد از دوره ای از بین رفته و فرسوده می‌شوند که می تواند عامل اصلی نشتی آب لباسشویی باشد که در سرویس منظم رفع می‌شوند. معمولا تولید کننده های لباسشویی ها توصیه می کنند که به صورت دورهه ای 3 الی 6 ماه یکبار لباسشویی را سرویس کنید. 

در سرویس لباسشویی فیلتر تخلیه، شیربرقی، شلنگ تخلیه، میکروسوئیچ، کارکرد دکمه های پنل، عملکرد سلکتور لباسشویی بوش و مواردی از این قبیل مورد بررسی و عیب یابی قرار می‌گیرد و در صورتی که مشکلی وجود داشته باشد به طور کامل برطرف می‌شود.

برای درخواست سرویس کار ماشین لباسشویی بوش در مشهد با شماره تلفن نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در مشهد تماس بگیرید. 

خدمات عیب یابی لباسشویی بوش در مشهد

عیب یابی لباسشویی بوش در نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش در مشهد توسط بهترین و مجرب‌ترین تکنسین ها انجام می‌شود و پیش زمینه‌ای است که خودتان بتوانید به یک سری مشکلات رایج لباسشویی بوش آگاه شوید. اطلاع از مشکلات رایج ماشین لباسشویی بوش می‌تواند کمکی باشد تا مشکلاتی که به دلایل پیش پا رخ داده است را در خانه به هزینه و نیاز به تکنسین تعمیرات لباسشویی در مشهد برطرف کنید. در ادامه با تعمیرکار لباسشویی بوش مشهد دیاکو سرویس همراه باشید.

هزینه تعمیر برد ماشین لباسشویی در مشهد

برد یکی از قطعات اصلی در ماشین لباسشویی‌ها است که گاها به مشکل برخورد می‌کند و نیاز است که یک تکنسین متخصص تعمیر برد لباسشویی روی آن خدمات تعمیراتی انجام دهد. تعمیر برد لباسشویی بوش در مشهد از آن دسته خدماتی است که نیاز به تکنسینی مجرب دارد، چراکه فراوانی خرابی برد در این منطقه آنقدری نیست که نمایندگان زیادی اقدام به خدمات دهی کند. 

برد الکترونیکی لباسشویی ها در اصل مغز فرمانده است. وقتی صحیت از هزینه تعمیر برد لباسشویی بوش می‌شود، این سوال برای مشتریان پیش می‌آید که چرا انقدر هزینه تعمیر برد لباسشویی بالا است. روی برد ماشین لباسشویی پر از قطعات ریز دیگری است که در واقع برد محل تمرکز و همکاری این قطعات است. انواع خازن‌ها، مقاومت‌ها، فیوز و آی‌سی ها روی برد قرار گرفته‌اند و هر کدام مسئول انجام کاری در لباسشویی هستند. 

مادربرد به کمک این خازن ها و آیسی ها است که دستورات را بدون نقص اجرا می‌کند. به یاد داشته باشید که برای تعمیر برد لباسشویی حتما از یک تعمیرکار برد خبره باتجربه کمک بگیرید. متخصصان مرکز تعمیر ماشین لباسشویی بوش در مشهد در خدمت شمما هستند.

تعویض المنت لباسشویی بوش در مشهد

المنت هیتر یا حرارتی ماشین لباسشویی Bosch یک قطعه در این دستگاه‌ها است که موظف آبی که وارد لباسشویی می‌شود را در زمان مورد نیاز گرم کند. اگر به برنامه های شستشوی ماشین لباسشویی بوش دقت کنید متوجه می‌شوید که روی هر برنامه یک دما به نمایش در می‌آید. مثلا، اگر برنامه شستشوی Cotton را انتخاب کنید احتمالا دمای آب تعیین شده پیش فرض برای آن برنامه بین 60 الی 90 درجه است.

آب ورودی لباسشویی معمولا سرد است و المنت هیتر لباسشویی بوش آن را به میزان مورد نیاز گرم می‌کند. زمانی که لباسشویی آب را به درستی گرم نکند؛ تکنسین ابتدا هیتر لباسشویی بوش را مورد عیب یابی قرار می‌دهد. معمولا المنت لباسشویی بوش به دلیل نفوذ رطوبت و آب می‌سوزد یا برد خراب شده است و علت اصلی خرابی المنت ماشین لباسشویی بوش است.

کدام مدل‌های ماشین لباسشویی بوش در دیاکو سرویس تعمیر می‌شود؟

تکنسین های ماهر نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در مشهد قادرند تمامی مدل‌های لباسشویی‌های بوش را تعمیر و رفع ایراد نمایند. تنوع مدل در لباسشویی این برند برجسته زیاد است و سیستم و تکنولوژی ساخت آنها به صورت دوره‌ای تغییر می‌کند. تکنسین های مرکز ما قادرند تا همه مدل‌های قدیمی تا جدید را در سریع ترین زمان ممکن تعمیر و بازیابی کنند.

  • تعمیر ماشین لباسشویی بوش سری 2 در مشهد
  • تعمیرات ماشین لباسشویی بوش سری 4 در مشهد
  • تعمیرات لباسشویی بوش سری 6 در مشهد
  • تعمیر لباسشویی بوش سری 8 در مشهد

هرکدام از مدل های ذکر شده دارای آپشن‌های زیر هستند که توسط تعمیرکار نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش در مشهد به راحتی مشکلاتشان برطرف می‌شود.

  1. شستشوی 4 بعدی
  2. اتصال به خانه
  3. i-DOS
  4. عملکرد ضد لک
  5. بهداشت پلاس
  6. ActiveWater Plus
  7. SpeedPerfect
  8. EcoSilence Drive

همانطور که قبلا نیز ذکر کردیم ماشین لباسشویی های بوش در مدل‌های مختلفی تولید و روانه بازار شده است که تنوع و نیاز مشتریان خود را به خوبی برطرف می‌کند. معمولا ماشین لباسشویی های بوش در مدل‌های درب از جلو تمام اتوماتیک تولید می‌شود. در برخی برندهای دیگر لباسشویی های درب از بالا نیز وجود دارد که برخی تعمیرکاران فقط به صورت تخصصی روی آنها کار می‌کنند. اما تکنسین های دیاکو سرویس مشهد توانایی تعمیر تمامی مدل‌های لباسشویی های اتوماتیک جدید و قدیمی را دارند.

تعمیر ماشین لباسشویی بوش قدیمی در مشهد و حومه

تعمیر ماشین لباسشویی بوش قدیمی در مشهد و حومه

لباسشویی های بوش قدیمی نیز به نوبهه خود بهترین بودند و امروزه نیز به قوت خود باقی‌اند و مصرف کنندگان خاص خود را دارند، چراکه با توجه به گرانی های موجود و پایین آمدن کیفیت دستگاه های این چنینی، خیلی‌ها ترجیح می‌دهند که از همان لباسشویی‌های قدیمی خود استفاده کنند. ماشین لباسشویی های قدیمی نیز به طبع عمر خود را کرده‌اند و گاها با مشکلاتی مواجه می‌شوند که نیاز به تعمیر پیدا می‌کنند. 

نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش در مشهد دیاکو سرویس، تعمیر ماشین لباسشویی بوش قدیمی را نیز با بهترین متریال و کیفیت خدمت مصرف کنندگان این دستگاه‌ها ارائه می‌دهد. اما نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید این است که در تعمیر لباسشویی بوش در مشهد که مدل آن قدیمی است و دیگر از رده تولید خارج شده است؛ ممکن است در صورت نیاز به تعویض قطعه، قطعه یدکی اورجینال آن پیدا نشود. 

تعمیرکار لباسشویی در مشهد شرکت ما سعی می‌کند تا قطعه فابریک را برایتان پیدا کرده و جایگزین کند. اما در صورت پیدا نشدن قطعه این پروسه با مشکل همراه خواهد بود. دو راهی که در چنین مواردی پیش روی افراد است این است که یا از قطعات دست دوم استفاده شود که برای همه قطعات این گزینه نیز موجود نیست یا از قطعات یونیورسال استفاده شود. در هر صورت هر روشی که برای رفع مشکل دستگاهتان وجود داشته باشد؛ تکنسین با شما مطرح کرده و با رضایت شما بهترین را برمی‌گزیند.

آدرس نمایندگی لباسشویی بوش در مشهد کجاست؟

این روزها که همه افراد از شلوغی و ترافیک خیابان‌ها به ستوه آمده‌اند؛ یافتن یک تعمیرگاه مجاز لباسشویی بوش در مشهد کار سختی است. علاوه بر این حمل و نقل لباسشویی به تعمیرگاه نیز خود یک پروسه سخت و طاقت فرسا است. اما خوشبختانه با راه اندازی خدمات تعمیر لباسشویی بوش در منزل مشهد، دیگر این دغدغه برای مصرف کنندگان وجود ندارد و هر کجا که باشند با یک تلفن ساده می‌توانند خدمات مدنظر خود را در محل خود دریافت کنند. 

از خدمات عیب یابی گرفته تا تعمیرات پیچیده را در خانه شما انجام می‌دهیم و نیازی به خارج کردن ماشین لباسشویی از منزل ندارید. خدمات دهی آنلاین این روزها یک راه‌حل ساده برای افرادی است که سرشان شلوغ است و نمی‌خواهند حتی یک دقیقه از وقت خود را هدر دهند. تعمیرکاران نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در مشهد همواره آماده خدمات دهی در منزل هستند.

آیا نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش در مشهد خدمات گارانتی نیز ارائه می‌دهد؟

خیر. نمایندگی لباسشویی بوش در مشهد برای دستگاه هایی که تحت گارانتی نیستند خدمات عیب یابی، سرویس و تعمیر ارائه می‌دهد. در صورتی که لباسشویی شما گارانتی داشته باشد و به هر دلیلی نخواهید از گارانتی آن استفاده کنید، می‌توانید از مرکز دیاکو سرویس درخواست تکنسین نمایید.  

قطعات استفاده شده در مرکز تعمیر لباسشویی بوش در مشهد اصل است؟

بله. تمامی قطعات مورد استفاده توسط تکنسین های نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش در مشهد اصل بوده و دارای گارانتی 24 ماهه خدمات می‌باشد. 

شماره تلفن تعمیرگاه لباسشویی بوش مشهد

2 پاسخ

  1. من لباسشویی جدید بوش رو خریداری کردم از نمایندگی لباسشویی بوش مشهد که idos داره الان بعد از چند روز که نصبش کردم مایع رو پس میده بیرون نشستی داره
    میشه راهنمایی کنید چیکار کنم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *